Subject: Oppdatert plan orientering
From: Sigurd Skogestad <[email-masked]>
To: Anna Elise Leithe <[email-masked]>, Tone Kalstad <[email-masked]>, Stine Roset <[email-masked]>, [email-masked], [email-masked], Camilla Berge Vik <[email-masked]>, Magnus Glosli Jacobsen <[email-masked]>, Ralf Beck <[email-masked]>, [email-masked], [email-masked], Catrhine Karlsen <[email-masked]>
Cc: Tom Helmersen <[email-masked]>, Sigurd Skogestad <[email-masked]>, Lisbeth Blekkan Roel <[email-masked]>, Asbjørn Øye <[email-masked]>, "[email-masked]" <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Apr 2009 18:03:46 +0200

Hei

Onsdag 22. april skal vi ha orienteringsmøte for 2.kl.  Vi skal
overbevise våre kommende studenter om at IKP har en utmerket studieretning.
Orienteringsmøtet begynner kl 1015 i S5.

NB. Også omviserne må være forberedt på å snakke litt til studentene mens dere
går rundt. Oppdatert plan for omvisningen er vedlagt (gruppe 1 og 6 har byttet
rekkefølge)

Her er liste over hva dere kan snakke om (ca. 3-5 min., ingen transparenter):

1. Hvor du kommer fra og hvorfor du begynte på siv.ing. industriell kjemi- og
bioteknologi
2. Din egen situasjon da du sto overfor valget av retning i 2.klasse
(hvilke alternativer hadde du, hvorfor valgte du prosess)
3. Litt om selve studiet (fag du har tatt, prosjekter, diplom).
4. Dine planer fremover (hva slags jobb kan du tenke deg).

Hovedpoenget er å motivere studenter i 2. klasse til å velge prosess!
Vær positiv!

Vi takker for at dere er positive og stiller opp!!

Hilsen Sigurd