Subject: Nye rutiner for innrapportering av dr.grader

From: Even Gran <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Oct 1999 14:13:54 +0200

Hei

Her på infoenheten har vi lagt om rutinene når det gjelder utsendelse av
doktorgrader. Hele prosessen er nå digital, både når det gjelder tekst og
bilder.

Den viktigste forskjellen for dere som kontaktpersoner er at kandidatene
ikke lenger trenger å sende 8 bildekopier til Hans Jürgens som før. Det
holder at kandidatene oppsøker Tapir trykk bak Hovedbygget, og får tatt
bilde av seg der. Bildene blir deretter lastet ned digitalt av oss fra
Tapirs server. De som ikke tar bilde på Tapir, må sende 1-ett bilde til
Hans Jürgens for digital innscanning. 

Veiledningen som ligger ute på nettet er oppdatert i tråd med dette.

Ta gjerne kontakt hvis dere har spørsmål.

mvh
Even Gran   :-)
 
----------------------------------------------------------------------------
Even Gran
Nettredaktør, informasjonsenheten
NTNU, Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Tlf: 73 59 52 63   Fax: 73 59 54 37
http://www.ntnu.no/infoavdelingen/ansatte/even.html
----------------------------------------------------------------------------